Klanten vertellen

Wij vinden het altijd leuk om reacties te ontvangen van onze klanten. Bent u tevreden en wilt u dat laten weten?

9.6
8 beoordelingen
9.8
gemiddeld afgelopen 12 maanden
5
reviews afgelopen 12 maanden
100%
aangeraden door onze klanten

Beoordelingen

Martin uit VLISSINGEN op 23-01-2020

De belangen van de klanten staan bij Zuithof voorop ???

In juni 2018 zit de linker achterrem van onze Subaru vast. Garage Zuithof lost dit op. In april 2019 laten we de grote beurt uitvoeren bij Garage Zuithof. Nu blijken de beide voorremmen vast te zitten. Ook dit wordt verholpen. Op 30 mei 2019 gaan we met de caravan naar Kroatië. Tijdens de reis zijn er momenten dat de auto vaststaat of inhoudt. De remmen zijn echter pas gerepareerd. Terug in Nederland laten we de auto uitlezen bij een Subaru dealer. De auto blijkt geremd te staan bij het inrijden van de garage. Ook een waterslang staat “bol”, wat wijst op oververhitting. Verder onderzoek is nodig. Omdat we de volgende dag naar huis vertrekken wordt daarvan afgezien. Het vaststaan van de remmen wordt pas half augustus weer opgemerkt. Ik overleg met chef-monteur van Garage Zuithof en die stelt voor om de hill-holder los te zetten. Aan de remmen kan het immers niet liggen. De ANWB voert dit uit maar bij controle blijkt de hill-holder nog steeds te werken? De ANWB komt opnieuw en deze monteur constateert dat de remklauw linksvoor blijft hangen. Ik mag niet meer met deze auto rijden of het moet naar een garage zijn. Bel op 21 augustus naar de chef-monteur en die gaat bekijken of e.e.a. onder de garantie valt. Ik breng de auto naar Garage Vermeulen in Goes. Daar blijkt de hoofdremcylinder het onderliggende probleem. Die wordt vervangen en de auto rijdt weer als een zonnetje. Garage Zuithof vindt dat er geen aanspraak gemaakt kan worden op de BOVAG-garantie, ook al heeft het probleem van vastgelopen remmen zich binnen 6 maanden opnieuw voorgedaan. Voor degenen die het hele verhaal willen lezen verwijs ik naar het Subaru Club Forum. De 2000 tekens die je hier krijgt schieten daarvoor tekort. Vaar echter niet blind op de reviews. Die stellen inhoudelijk meestal weinig voor. Mijn sterren zijn er ook alleen maar ingezet om deze review gepubliceerd te krijgen. Zuithof bedankt!

Gemiddeld
10

Rob Vogel uit Neede op 23-01-2020

Jarenlang en tot tevredenheid

Heb bij Zuithof al meerdere auto's ingeruild en gekocht van uiteenlopende merken. Ben altijd tot volle tevredenheid geholpen en correct te woord gestaan. Koffie staat klaar en Rene maakt als hij tijd heeft altijd een praatje en heeft een geheugen als een olifant. Kent de klanten en weet exact welke auto's gekocht en ingeruild zijn. De slogan laagdrempelig is bij Zuithog zeer van toepassing.

Gemiddeld
10

Peter uit Exloo op 23-01-2020

Tevreden klant, zonder klantgevoel maar thuisgevoel.

Na mijn werkperiode in 2009 hier klant geworden, begonnen met Forrester, Legacy, Suzuki Swift, weer Subaru legacy en nu Outback. Allemaal heerlijke auto's, de Outback nog altijd de lekkerste auto, rijdt prima en degelijk. Van Almelo naar Exloo verhuist maar klant gebleven in Bornerbroek. Reden? Eerlijkheid en vertrouwen houden klant vast, geen onnodige vervangingen, goede beurtafspraken en altijd vervangende auto zonder kosten. Kan zo langs voor bakkie koffie en/of praatje.

Gemiddeld
10

Elbert L.J. uit Wierden op 23-01-2020

Top garage!

Altijd keurig te woord gestaan en geholpen bij het onderhoud van onze Subaru Forester. En de koffie? Die stond altijd klaar! Nog even over de Forester. Dit was de beste auto die ik ooit heb gehad. Een genoegen om in te rijden met die heerlijke CVTronic- automaat. Een uitstekende caravantrekker! Zuithof Subaru? Van harte aanbevolen!!

Gemiddeld
10

Johannes op 23-01-2020

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Heb door Zuithof de koppeling van mijn Subaru laten vervangen. Dit is volgens afspraak professioneel en vlot uitgevoerd. Ook zijn meteen tot mijn grote tevredenheid een aantal gevonden gebrekjes verholpen.

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemiddeld
9
Service
9
Deskundigheid
9
Prijs/Kwaliteit
9

Durk Bakker uit Haaksbergen op 23-01-2020

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een degelijk en betrouwbaar bedrijf waar je goed zaken kunt doen. Niet alleen de koffie staat voor je klaar, maar ook de medewerkers staan voor je klaar. De auto rijdt prachtig en het is prettig te weten dat deze auto bij jullie in goede "onderhoud" handen is.

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Gemiddeld
10
Service
10
Deskundigheid
10
Prijs/Kwaliteit
10

anoniem op 23-01-2020

Reden bezoek: Andere reden

Prima service v.w.b. schadeherstel lakwerk dat afbladderde door eerder ondeskundig schadeherstel, waarschijnljik door de dealer i.v.m. verkoop in voorkeurselctie vorige eigenaar. Ik kwam in Reutum voor onderhoud waar ik altijd netjes ben geholpen, prima service. Nu naar Bornerbroek omdat het filiaal in Reutum opgeheven is.Ook daar prima service. Binnenkort even terug voor motorkap spuiten, is niet goed gedaan. Lak begint los te laten. Volgens mij gaat dit ook keurig opgelost worden.

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemiddeld
9
Service
10
Deskundigheid
9
Prijs/Kwaliteit
9

Martin uit Almelo op 23-01-2020

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Het is er altijd gezellig en druk,koffie staat altijd klaar. Kom er regelmatig alleen om ff om de deur te kijken en kletsen. groeten Martin

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemiddeld
9
Service
10
Deskundigheid
9
Prijs/Kwaliteit
9